Выходные и будни

Выходные и будни

вторник, 8 сентября 2020 г.


 Доброго дня!

З поверненням мене)

Дуже важко повертатися після довгої перерви, але я спробую.

За час відсутності я спробувала працювати на сторінках Фейсбуку та в Інстаграмі.

Але сучасність (в обличчі районного управління освіти) вимагає у психолога стою сторінку на сайті закладу. А мені, напевно, буде зручніше публікувати пости в своєму блозі, а потім на сайті закладу дублювати тему і посилання.

Що в мене змінилося?) 

Майже нічого))) Працюю я там де і працювала - 8 листопада буде 15 років в одному закладу. 

В минулому році атестувалася на звання психолог-методист.

Так само люблю свою практичну роботу і відчуваю від неї задоволення (і не дуже люблю оформлення документації, але працюю над цим - поки що "полет нормальній")))

До скорих зустрічей!

Комментариев нет:

Отправить комментарий